Tuesday, September 12, 2017

ამონარიდები ეროვნული სასწავლო გეგმიდან.

 ამონარიდები  ეროვნული სასწავლო  გეგმიდან.
სწავლების  შედეგები  და  ინდიკატორები.

რუსული  ენა

მიმართულება ; მოსმენა

  უცხ.III.3 მოსწავლეს  შეუძლია  მოისმინოს  და  გაიგოს  საინფორმაციო  აუდიოჩანაწები.

  შედეგი  თვალსაჩინოა,  თუ  მოსწავლე:

 .  ამოიცნობს  გადაცემის  ტიპს.(  მაგ: ამინდს,  კულტურულ  სიახლეებს.)
 .  ამოიცნობს  ძისითად  თემას. (  მაგ:  ვინ, სად,  როდის, რომელი.)

მიმართულება : კითხვა

უცხ.III. 6.მოსწავლეს  შეუძლია  წაიკითხოს  და  გაიგოს სხვადასხვა  სახის  იფორმაციული  ტექსტი  (მაგ:ბიოგრაფიული  ცნობარი,  ანოტაცია.)

  შედეგი  თვალსაჩინოა,  თუ  მოსწავლე :

 .  ამოიცნობს  მთავარ  თემას./  საკითხს.
 .  ამოიცნობს  ტექსტის  ზედაპირზე  მოცემულ  ფაქტიბრივ  ინფორმაციას.

მიმართულება:  კითხვა

უცხ.III.9.მოსწავლეს  შეუძლია  ტექსტის  /  ნაწყვეტის  ხმამაღალი  კითხვა.

 შედეგი   თვალსაჩინოა , თუ  მოსწავლე:

   . კითხვის  პროცესში  ცდილობს მხედველობითი კონტაქტის  დამყარებას  აუდიტორიასთან.
   . მეტყველებს  გარკვევით  და  მკაფიოდ.

მიმართულება:  წერა
უცხ: III. 14.მისწავლეს  წერისას  შეუძლია  ტექსტის  სტრუქტურის  დაცვა,  ფლობს  და  ცდილობს  გამოიყენოს  საბაზისო  ენობრივი  უნარ- ჩვევები.
შედეგი  თვალსაჩინოა,  თუ  მოსწავლე:
.  სათანადოდ  იყენებს  ახლად შესწავლილ სიტყვებსა და  გამოთქმებს.  იცავს  პუნქტუაციიასა  და  მართლწერის  ნორმებს.

მიმართულება:  უცხოური  ენის  პრაქტიკული  გამოყენება.

  უცხ.III.23.  მოსწავლეს  შეუძლია  უცხოურ  ენეზე  განახორციელოს  სხვადასხვა  ტიპის  პროექტი.( მაგ. ბროშურების  შექმნა  უცხოელებისათვის   ან  სასკოლო  ვებ  გვერდზე განთავსება.
  შედეგი  თვალსაჩინოა, თუ  მოსწავლე:
   .  გუნდის  წევრებთან  ერთად  მოიძიებს  ,  შეარჩევს და  დაამუშავებს  იჰფორმაციას.
   .   განახორციელებს  პროექტს.
მიმართულება : სწავლის  სწავლა.

  უცხ.III.26.  მოსწავლეს  შეუძლია  რესურსების  გამოყენება  სასწავლო  ხელშეწყობის  მიზნით.
შედეგი  თვალსაჩინოა,  თუ  მოსწავლე:
.  იყენებს  ისტ-ის  პროექტების  განსახორციელებლად.
.

  .

No comments:

Post a Comment