ამონარიდები ეროვნული სასწავლო გეგმიდან.
სწავლების შედეგები და ინდიკატორები.
რუსული ენა
მიმართულება ; მოსმენა
უცხ.III.3 მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს საინფორმაციო აუდიოჩანაწები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
. ამოიცნობს გადაცემის ტიპს.( მაგ: ამინდს, კულტურულ სიახლეებს.)
. ამოიცნობს ძისითად თემას. ( მაგ: ვინ, სად, როდის, რომელი.)
მიმართულება : კითხვა
უცხ.III. 6.მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის იფორმაციული ტექსტი (მაგ:ბიოგრაფიული ცნობარი, ანოტაცია.)
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე :
. ამოიცნობს მთავარ თემას./ საკითხს.
. ამოიცნობს ტექსტის ზედაპირზე მოცემულ ფაქტიბრივ ინფორმაციას.
მიმართულება: კითხვა
უცხ.III.9.მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის / ნაწყვეტის ხმამაღალი კითხვა.
შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:
. კითხვის პროცესში ცდილობს მხედველობითი კონტაქტის დამყარებას აუდიტორიასთან.
. მეტყველებს გარკვევით და მკაფიოდ.
მიმართულება: წერა
უცხ: III. 14.მისწავლეს წერისას შეუძლია ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, ფლობს და ცდილობს გამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ- ჩვევები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
. სათანადოდ იყენებს ახლად შესწავლილ სიტყვებსა და გამოთქმებს. იცავს პუნქტუაციიასა და მართლწერის ნორმებს.
მიმართულება: უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება.
უცხ.III.23. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენეზე განახორციელოს სხვადასხვა ტიპის პროექტი.( მაგ. ბროშურების შექმნა უცხოელებისათვის ან სასკოლო ვებ გვერდზე განთავსება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
. გუნდის წევრებთან ერთად მოიძიებს , შეარჩევს და დაამუშავებს იჰფორმაციას.
. განახორციელებს პროექტს.
მიმართულება : სწავლის სწავლა.
უცხ.III.26. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო ხელშეწყობის მიზნით.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
. იყენებს ისტ-ის პროექტების განსახორციელებლად.
.
.
No comments:
Post a Comment